اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

آیا سامسونگ هم انحصارگراست؟
زمان انتشار : 15:2 | جمعه 14 بهمن 1390برچسب:توهین و تمسخر کشور و فرهنگ مردم ایران توسط شرکت «سامسونگ» در تیزر تبلیغاتی تبلت گلکسی تب,آیا سامسونگ هم انحصارگراست؟,
دسته بندی : <-PostCategory->

آیا سامسونگ نیز همانند برخی از کمپانی های دیگر سیاست های انحصارگرایانه را دنبال می کند؟ آیا این کمپانی عملکردی ضد رقابتی در اعطای حق امتیاز استفاده از اختراعات خود به برخی رقبا در پیش گرفته؟ این ها برخی از سؤالات اساسی است که کمیسیون اروپا می خواهد پاسخ آنها را به درستی دریابد.

کمیسیون اروپا در روز 31 ژانویه 2012 (11 بهمن 1390) به طور رسمی تحقیقی را در مورد کمپانی سامسونگ آغاز نمود که می تواند پاسخ به این پرسش را در پی داشته باشد: «آیا کمپانی سامسونگ الکترونیکس بر خلاف تعهد خود به انستیتوی استانداردهای ارتباطات راه دور اروپا (ETSI) از تعدادی از حق اختراعات ضروری خود سوء استفاده نموده تا در رقابتی که در بازار موبایل اروپا وجود دارد ایجاد اخلال نماید؟ و آیا این کمپانی خلاف قوانین ضد انحصار اروپا رفتار نموده؟»

کمپانی سامسونگ در سال 1998 به انستیتوی استانداردهای ارتباطات راه دور اروپا (ETSI) تعهدی غیر قابل فسخ داد که امتیاز استفاده از هر حق اختراع ضروری مرتبط با استانداردهای مورد استفاده در ارتباطات موبایل اروپا را تحت شرایطی منصفانه، معقول و به دور از تبعیض (شرایط FRAND) به دیگرانی که خواهان استفاده از این حق اختراعات تحت شرایط یاد شده هستند اعطا نماید.

Samsung Headquarters

تصویر بالا: مقر اصلی سامسونگ در سئول

لازم به ذکر است نهادهای تدوین گر استانداردها به دنبال آن هستند که تنها از فناوری هایی در استانداردها استفاده شود که امکان استفاده از این فناوری ها برای دیگران نیز تحت شرایط FRAND وجود داشته باشد و بدین ترتیب استانداردها به گونه ای مؤثر مورد استفاده قرار گیرند. در زمانی که استانداردهای مربوط به نسل سوم ارتباطات راه دور بی سیم و موبایل (3G) در اتحادیه اروپا مورد پذیرش واقع شد نیز بسیاری از صاحبان حق اختراع -- منجمله کمپانی سامسونگ -- تعهداتی را در این ارتباط به ETSI سپردند.

تحقیقی که کمیسیون اروپا آغاز نموده ممکن است مشکلات قانونی سامسونگ را در اتحادیه اروپا بیش از پیش نماید. پیش از این کمپانی سامسونگ درگیر نزاعی سخت با کمپانی اپل بر سر مسائل مرتبط با حق اختراعات بوده است () و طرفین در دادگاه هایی در اروپا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه یکدیگر را متهم به نقض برخی حق اختراعات خود کرده اند. کمیسیون اروپا بیش از هر چیز در تحقیق خود به دنبال این است که بداند آیا سامسونگ از قصد امتیاز استفاده از حق اختراعات خود را به برخی کمپانی ها -- نظیر اپل -- نداده؟ و آیا شرایط دشوار و خارج از عدالتی را برای اعطای این مجوزها پیش روی رقبای خود گذارده؟

بر خلاف برخی از تفحص های قانونی زمان بر و طولانی، به نظر می رسد که کمیسیون اروپا با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات خود را با سرعت زیادی انجام داده و نتیجه این تحقیقات را در آینده ای نه چندان دور منتشر نماید.




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 353
بازدید دیروز : 457
بازدید هفته : 1354
بازدید ماه : 2302
بازدید کل : 71783
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران